Blog napsaný pro Tebe

Pro ty se zdravou zvědavostí o výživu a její vliv na celkové zdraví, zjistěte více o důležitosti správného stravování.

Organizace kuchyně a tipy na zdravé vaření

Organizace kuchyně a tipy na zdravé vaření

Osvojením kuchyňských návyků vylepšíte své kulinářské zkušenosti a ušetříte čas v kuchyni, užijete si více toho, na čem opravdu záleží. Tedy dobré, zdravé a výživné jídlo každý den.
Pokračovat ve čtení

Průvodce rostlinnými bílkovinami

Průvodce rostlinnými bílkovinami

Snažíte se snížit konzumaci masa, rozhodli jste se stravovat čistě rostlinně? Jsi vegetarián? Nebo prostě jen hledáš inspiraci, jak zvýšit příjem rostlinných bílkovin? Pak je tento článek přesně pro Tebe!
Pokračovat ve čtení

Léto a sezónní potraviny

Léto a sezónní potraviny

Sezónní stravování je možností jak si vychutnat čerstvé potraviny, které jsou vypěstované ve stejném ročním období ve kterém je kupujete, zpracováváte a konzumujete.
Pokračovat ve čtení

Vaření jako péče o tělo i duši

Vaření jako péče o tělo i duši

Vaření a příprava vlastních zdravých pokrmů je tím nejlepším způsobem jak obohatit tělo o vydatná a nutričně bohatá jídla, která Vám dodají spoustu energie po zbytek dne.
Pokračovat ve čtení

Nejlepší letní recepty

Nejlepší letní recepty

Léto je jak dělané na lahodné, čerstvé a nenáročné pokrmy, které Vám dodají spoustu energie a nezatíží organismus během parných dní.
Pokračovat ve čtení

Fakta za věčnou válkou olejů

Fakta za věčnou válkou olejů

Jedním z nejvíce kontroverzních výživových témat všech dob je válka mezi olivovým olejem a všemi ostatními oleji. My ve společnosti Zdravý Stůl jsme si při cestě ke zdravému stravování zvolili do svých receptů na základě vědecky podložených fakt olivový a řepkový olej.
Pokračovat ve čtení

5 jednoduchých způsobů, jak omezit konzumaci masa

5 jednoduchých způsobů, jak omezit konzumaci masa

Bezmasé Pondělí (#meetfreemonday), v Čechách známé jako rostlinné pondělí, vypadá na Instagramu vážně super, ale určitě existuje mnoho dalších skvělých důvodů, proč snížit konzumaci masa!
Pokračovat ve čtení

Trocha vlákniny navíc ještě nikomu neublížila

Trocha vlákniny navíc ještě nikomu neublížila

Chceme-li změnit své stravování a vytvořit si zdravé návyky je naprosto normální, že začneme přemýšlet do detailů a snažíme se optimalizovat všechny aspekty naší nové rutiny.
Pokračovat ve čtení

5 kroků ke zdravému stravování

5 kroků ke zdravému stravování

Říká se, že dobré věci potřebují čas. Pečování o své zdraví, vytváření správných návyků a jejich aplikace do našeho stávajícího životního stylu může být poněkud velkým soustem, ale pokud z jednoho velkého cíle uděláme několik menších dosažitelných úkolů, bude najednou vše snadnější a při splnění každého krůčku získáme spoustu energie, která nás udrží v chodu.
Pokračovat ve čtení

Proč nejsme všichni zdraví a štíhlí?

Proč nejsme všichni zdraví a štíhlí?

Když se ve svých rušných životech na chvilku zastavíme a podíváme se jaké potraviny se kolem nás prodávají a co vše v běžném dni zkonzumujeme, je to poměrně zřejmé.
Pokračovat ve čtení

Diabetes mellitus 2. typu

Nutriční doporučení v prevenci diabetu mellitu 2. typu

Sepsali jsme pro Vás jednoduché nutriční desatero, které obsahuje základní výživová doporučení v prevenci diabetu mellitu 2. typu. Můžete se jimi řídit doma nebo je snadno dodržovat se službou Zdravý Stůl.
Pokračovat ve čtení

Prevenci vysokého cholesterolu

Nutriční doporučení v prevenci vysokého cholesterolu

Jak bychom se měli stravovat, abychom riziko dyslipidémie snížili na minimum? Připravili jsme pro Vás jednoduché nutriční doporučení, kterými se můžete řídit doma nebo je snadno dodržovat se službou Zdravý Stůl.
Pokračovat ve čtení

Zdravé vaření může být snadné

Zdravé vaření může být snadné

Jak si vaření přes týden ještě více usnadnit? Projděte si v aplikaci recepty, které Vás následující týden čekají a připravte si základní ingredience do zásoby. Jaké to jsou?
Pokračovat ve čtení